O inaugurare a unui magazin,
salon sau o alta ocazie la care ai invitati trebuie sa fie planuita cu grija. Pentru a crea un eveniment pentru a-ti face
cunoscuta noua afacere, trebuie sa tii cont de cativa pasi care trebuie urmati.
In primul rand trebuie facut cunoscut faptul ca petrecerea va avea loc, astfel
incat inainte de a incepe organizarea ei trebuie sa iti faci o lista cu cati
invitati vei avea, deoarece in functie de numarul lor vei decide unde va avea
loc evenimentul respectiv.
Raportat la cei care vor
participa la eveniment, cu exceptia celor apropiati pe care ii vei invita
personal, poti recurge la transmiterea unei invitatiei prin e-mail, prin fax
sau chiar prin posta.
Pentru ca petrecerea sa
fie cat mai interesanta poti face o petrecere cu tematica, care poate fi ingredientul perfect pentru
animarea petrecerii. Mai ales daca nu ai buget foarte mare la dispoziție ori nu
ai avut mult timp suficient sa o planifici ca la carte. Poti alege ca tema
"seara venețiana" unde
la intrare, invitații vor primi cate o masca, muzica va fi din repertoriul unor
interpreți italieni cunoscuți, iar bautura de baza va fi Limoncello sau vinul.
Orice
petrecere trebuie sa fie distractiva astfel incat nu trebuie sa lipseasca baloane
colorate si accesorii haioase pentru a face poze precum:
palarii haiose, mustata, ochelati supradimensionati in forma de stele,
inimioare, etc. De asemenea, nu strica sa lasai prin sala sa pluteasca baloane
cu heliu inscriptionate cu denumirea firmei voastre sau cu
mesaje hazlii cu legatura spre domeniul in care excelati.
Puteti sa
achiziotionati si un GIF Booth, mai exact o
cabina de doar 2 metri patrați unde invitatii isi pot face alaturi de voi
gazdele o succesiune de fotografii, în care va puteți manifesta așa cum
simțiți, fara nicio restricție, GIF-ul fiind, desigur, accesorizat cu logo-ul
firmei tale. Acesta este foarte cautat atunci cand este vorba de
petreceri deoarece te ajuta sa captezi
momentele simpatice de la petrecerea ta de firma. In aceeasi categorie intra si
cabina foto cu ecran verde care
functioneaza foarte simplu: persoana, cuplul sau grupul vesel care dorește sa
faca poza se poziționeaza în fața ecranului verde dupa bunul plac, dupa care se
face fotografia si imediat vor aparea 6 modele diferite de fundaluri din care
ei pot alege.
De la
nici o petrecere de inaugurare nu trebuie sa lipseasca de la intrarea arcada baloane care poate fi formata
din baloane multicolore sau personalizate cu logo-ul firmei respective.
De
asemenea, tuturor ne plac cadourile. Si daca vorbim despre cadouri surpriza
invitaților atunci cu siguranta cei prezenti vor fi foarte impresionati. Nu
trebuie sa fie cadouri care sa va supuna la un efort financiar masiv ci ceva
simbolic astfel incat sa impresionati prin ideea avuta. Oferite la intrarea in
sala, micile atentii vor garanta un inceput de seara plin de buna dispozitie.
Toate cele enumerate mai sus tin
strict de partea de decor si partea distractiva care trebuie sa fie de nelipsit
la o petrecere. Restul, ceea ce tine de partea de specialitati cu care vor fi
serviti invitatii, inclusiv candy bar-ul,
va fi lasata in grija firmei de catering, pentru ca la astfel de evenimente
este de preferat sa angajati una. Avand o experienta in spate acestia vor sti
exact ceea ce sa va ofere pentru ca evenimentul sa fie unul perfect.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu