marți, 9 mai 2017

Concurs de umflat baloane

            Cine spune ca doar copiii se pot juca sau pot fi inventivi cand vine vorba de jocuri? Si adultii au fost copii odata si din cand in cand nu strica sa isi mai reaminteasca de toate nazbatiile copilariei si macar pentru o zi sa redevina copii.
            Intotdeauna am apreciat persoanele cu simtul umorului bine dezvoltat si mi-a placut sa am in preajma mea personae carora sa le placa sa "dea in mintea copiiilor" cum s-ar spune. Si din fericire, ma pot lauda cu un grup de prieteni care se incadreaza in aceasta categorie, cu brio. Avem acea persoana care mereu vine cu cate o idée nastrusnica la cate o petrecere, avem cantaretul grupului care insista mereu sa isi arate talentul muzical la absolut toate serile de karaoke, desi nu are deloc ureche muzicala. Avem apoi povestitorul grupului care intotdeauna are cate o poveste hazlie de narat indiferent ca a patit-o el sau o persoana cunoscuta sau are mereu cate un banc la indemana pentru a-i face pe restul sa rada. Nu voi specifica, insa, care este "aptitudinea" mea in cadrul grupului.
            De fiecare data cand ne intalnim gasim cate ceva interesant de facut, fie ca jucam mima, jucam carti, remi, table, fie ca ne folosim de baloane cu heliu pentru a ne schimba vocile si a rade unii de ceilalti. Fiind la acest capitol, chiar unul din jocurile noastre recente a fost un concurs de umflat baloane. Pe langa faptul ca am ras si chiar ne-am distrat copios in urma acestui concurs, trebuie sa recunosc ca dupa finalizarea acestuia am avut toti nevoie de cateva minute bune de relaxare, deoarece umflatul baloanelor ne-a lasat fara vlaga.

            Concursul a decurs in felul urmator: ne-am impartit pe doua grupe, patru fete si patru baieti si fiecaruia dintre noi i s-au dat 10 baloane. Fetele au avut baloane rosii, iar baietii verzi, nu am omis nici un detaliu, desi culoarea baloanelor nu avea nici cea mai mica importanta.  Am setat cronometru la 2 minute si ne-am pus pe umflat baloane. Echipa care umfla cele mai multe baloane in cele 2 minute era marea castigatoare. Am stabilit si premiul, desigur. Echipa castigatoare era rasfatata la urmatoarea intalnire, mai exact echipa ce pierdea urma sa le gateasca cina, cu doua feluri de mancare plus desert si urmau ca tot ei sa fie cei care faceau si curatenie. Desigur ca baloanele trebuiau sa fie umflate bine, altfel nu erau luate in calcul. Echipa castigatoare a fost cea a fetelor, care in doua minute au reusit sa umfle 27 de baloane, baietii reusind sa umfle doar 21. Niciodata nu ne-am gandit cat de extenuant poate fi sa umfli atat de multe baloane. Cu totii am avut nevoie ulterior de cateva minute bune ca sa ne revenim din ameteala pe care ne-a provocat-o concursul nostru. Cu toate ca ni s-a parut ca baietii nu s-au straduit foarte mult. Inca nu stim  daca au pierdut intentionat sau chiar nu se pricepeau sa umfle baloane, insa pentru o seara in care noi fetele suntem rasfatate, nici ca mai conteaza. Acum suntem, insa, putin ingrijorate referitor la ceea ce ne vor pregati la cina la urmatoarea intalnire. Preventiv, am decis sa venim totusi cu ceva la pachet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu